جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اولین همایش ملی مهارت افزایی «تبلیغ و نشاط اجتماعی»

حوزه/ اولین همایش ملی مهارت افزایی «تبلیغ و نشاط اجتماعی» به همت موسسه فرهنگی تبلیغی بقیه الله(عج) مازندران و به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهدی زاهدیان، دبیر اولین همایش ملی مهارت افزایی تبلیغ و نشاط اجتماعی با اعلام این خبر گفت: این همایش با هدف هم افزایی فعالان عرصه نشاط اجتماعی، آموزش و توانمندسازی علاقه مندان حوزه نشاط اجتماعی و تبیین مبانی و نظریه های دینی نشاط اجتماعی در دو بخش تئوری و کاربردی برگزار می گردد.

وی افزود: این همایش حاصل ۵ سال فعالیت های میدانی اعضای موسسه فرهنگی تبلیغی بقیه الله(عج) مازندران در حوزه نشاط اجتماعی است که برای اولین بار در سطح ملی برگزار می گردد.

دبیر اولین همایش ملی مهارت افزایی تبلیغ و نشاط اجتماعی خاطرنشان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ آبان و یکم آذر ۱۳۹۸ شهرمقدس قم میزبان این همایش خواهد بود.

زاهدیان، پیرامون نحوه ثبت نام در این همایش افزود: باتوجه به محدودیت ظرفیت، علاقه مندان برای انجام پیش ثبت نام باید نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۰۵۱۶۲۱۱۵۲ ارسال نمایند و در مرحله بعد کارشناسان ما برای ثبت نام نهایی با آن ها تماس خواهند گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: برای شرکت کنندگان در همایش گواهی حضور صادر می گردد و  از شرکت کنندگان مستعد نیز برای حضور در برنامه های ملی با موضوع نشاط اجتماعی دعوت به همکاری می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha