جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
درس اخلاق حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی در اهواز

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: کسی نباید با توجیه حرکت های اشتباه مسئولان از آن ها حمایت کند؛ مسئولان اگر از مسیر انقلابی گری خارج شوند، قابل دفاع نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی پیش از ظهر امروز در همایش سراسری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مصلی قدس قم برگزار شد، رهبر معظم انقلاب برای تدوین این بیانیه بسیار زمان صرف کرده اند و ما نباید از کنار آن به سادگی عبور کنیم.

وی افزود: مجلس تراز اسلامی آن مجلسی است که مطالبات مقام ولایت را پیاده کند؛ امروز برخی افراد در مملکت قائل به کارآمدی دین در همه عرصه ها نیستند و به صورت ماهوی با انقلاب معارضه دارند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: این افراد به دنبال کسب عزت و ثروت از غرب هستند، بنابراین ما باید از انتخاب اینگونه افراد در رده های مسئولیتی پرهیز کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه دین از سیاست جدا نبوده و متاسفانه برخی مسرولان ما سکولار هستند و می پندارند دین کارآمدی خود را از دست داده است.

وی تاکید کرد:  یکی از ویژگی انقلاب در بیانیه گام دوم آن است که هیچگاه اسباب دلزدگی افراد را فراهم نمی کند، انقلاب اسلامی در کلام رهبری یک موجود زنده و فعال مطرح شده است؛ هر چه به حقیقت انقلاب نزدیک تر شویم درمی یابیم که پویاتر و پاسخ دهنده تر است و هیچ ناکارآمدی ندارد.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برخی از مسئولان با عملکرد ضعیف خود مسبب رویگردانی مردم از انقلاب هستند، ما باید در انتخابات به افراد انقلابی رای دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تصریح کرد: یکی از جلوه های عظیم انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر راهپیمایی اربعین بوده و در عرصه های دیگر نیز مردم را وارد صحنه کرده و نقش آنها در تعیین سرنوشتشان برجسته کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی طرح حکومت واحد آمریکایی ها و غربی ها را به هم ریخته و دولت ظهور را آماده سازی می کند.

وی اهداف انقلاب اسلامی را ثابت دانست و ابراز کرد: کسی نباید با توجیه حرکت های اشتباه مسئولان از آن ها حمایت کند؛ مسئولان اگر از مسیر انقلابی گری خارج شوند، قابل دفاع نیستند.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) مطرح کرد: انقلاب در نفس خود ناکارآمدی ندارد، بلکه مشکلات موجود ناشی از ضعف تدابیر و عملکرد برخی مسؤولان است.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
    0 0
    مردم مظلوم و شهیدپرور