جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاج علی اکبری در تودیع و معارفه امام جمعه ساری

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور از نماز جمعه به عنوان مرکز اجتماع مؤمنین، اتحاد و بیعت با امام مسلمین یاد کرد و گفت: در حال حاضر نماز پر فیض جمعه در ۹۰۰ نقطه کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، صبح امروز امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، مازندران را نماد مقاومت، ولایت، جهاد، علم و عرفان معرفی کرد و گفت: مازندران در مقایسه با سایر استان های کشور استانی متفاوت است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه سخنان خود،  نماز جمعه را دستاوردها و برکات بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حال حاضر نماز پر فیض جمعه در ۹۰۰ نقطه کشور برگزار می شود.

وی از نماز جمعه به عنوان مرکز اجتماع مؤمنین، اتحاد و بیعت با امام مسلمین یاد کرد و افزود: این شبکه فراگیر و متحد همچنین در مازندران نیز  در حال نور افشانی است.

حاج علی اکبری در ادامه سخنان خود به خدمات ارزشمند آیت الله طبرسی در طول چهل سال امامت جمعه ساری اشاره کرد و گفت: حضور ایشان در جایگاه امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در مازندران همواره منشأ خدمات ارزشمندی بوده است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه سخنان خود، نمایندگی ولی فقیه در استان ها را از دیگر برکات ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این جایگاه از همان سال های نخست انقلاب به عنوان نماینده امام و بعد ها نیز نماینده ولی فقیه برکات و خیرات ارزشمندی برای کشور بوده است.

وی  به وظایف نمایندگان ولی فقیه در استان ها اشاره کرد و با بیان این که هدایت عمومی استان در مسیر آرمان های انقلاب از جمله این مهم ترین وظایف است، گفت: نمایندگان ولی فقیه در استان ها در کنار حفظ آرمان های انقلاب، حمایت و پشتیبانی از همه عناصر خدمتگزار در استان که به نیابت از رهبری انجام می شود را نیز عهده دار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha