پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسین زادگان، استاندار مازندران در تودیع و معارفه امام جمعه

حوزه/ استاندار مازندران با بیان این که همه توان و تلاش آیت الله طبرسی ایجاد آرامش، وفاق و همدلی در استان بود، گفت: این شخصیت برجسته به صورت شبانه روزی برای پیشرفت استان و تقویت وحدت در جامعه تلاش می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حسین زادگان، استاندار مازندران، امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران، به خدمات چهل ساله آیت الله طبرسی اشاره کرد و گفت: این عالم وارسته نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت استان بر عهده داشتند.

وی با بیان این که همه توان و تلاش آیت الله طبرسی ایجاد آرامش، وفاق و همدلی در استان بود، افزود: این شخصیت برجسته به صورت شبانه روزی برای پیشرفت استان و تقویت وحدت در جامعه تلاش می کردند.

حسین زادگان با اشاره به این که پرهیز از اختلافات و حاشیه سازی همواره جز مشی و اصول آیت الله طبرسی بود، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود سلایق و گروه های سیاسی بسیار در استان، اما یک وحدت و احساس امنیت مناسبی در استان برای این گروه ها وجود داشت.

وی، تنها راه پشرفت و توسعه کشور و استان را وحدت و همبستگی دانست و تصریح کرد: با تفرقه و اختلاف به پیشرفت و توسعه دست نخواهیم یافت.

استاندار مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که مازندران همواره مورد توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری بود، به مشکلات امروز استان اشاره کرد و گفت: با توجه به تردد ۵۰ میلیون مسافر در سال در مازندران، مشکل پسماند و زباله یکی از مهم ترین مشکلات استان است که نیازمند نگاه ملی است.

حسین زادگان در ادامه سخنان خود به موضوع آزاد سازی سواحل دریا اشاره کرد و با بیان این که در حال حاضر ۸۰ درصد سواحل استان در دسترس مردم قرار دارد، افزود: هنوز بخشی از این سواحل در اختیار دستگاه های حکومتی است که نیازمند دستور و عنایت ویژه رهبری در جهت آزاد سازی این سواحل باقیمانده هستیم.

وی همچنین به تصویب منطقه آزاد تجاری در هیأت دولت اشاره کرد و گفت: امیدواریم با نگاه مثبت نمایندگان مجلس نیز این طرح مورد تصویب قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران، لازمه پیشرفت کشور را وحدت و همبستگی دانست و خاطرنشان کرد: همه توان و تلاش دشمن تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان است که باید هوشیار باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha