شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: جوانان ما باید برای رسیدن به موفقیت از نظرات هم استفاده نموده و بهترین نظرات را انتخاب کنند؛ اگر کمالات علمی در کنار هم قرار گیرد، باید احسن را انتخاب کنید و ایران به بهترین شرایط برسد؛ باید به جایی برسیم که دنیا به دنبال ایرانی ها باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: تنها راه نجات، راهی است که به خانه اهل بیت(ع) متصل باشیم.

ایشان افزودند: اهل بیت(ع) ما را به تلاش و جهاد علمی سوق داده اند و قرار نیست در این مسیر توسل و تولی چشم بسته باشیم؛ بلکه باید پیوسته در حال علم آموزی باشیم زیرا علم نور است و جامعه را از ضلالت خارج می کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: قرآن کریم بیان می کند که انسان ها پس از تولد هیچ چیزی نمی دانند ولی خداوند ابزار کار را به ما داده است و او را با چشم، گوش و دل، پذیرای علم و معارف کرد؛ با دیدن، شنیدن و فهم و درک درونی انسان به مراتب عالی می رسد؛ اگر از طریق قرآن و اهل بیت(ع) حرکت کنیم، راه ها آنها را گمراه و حیرت زده نخواهد کرد.

ایشان گفتند: رهبر انقلاب همیشه تاکید دارند که به جوانان داخل کشور اعتماد کنیم؛ ایرانی ها با این تفکر پویا نباید وابسته باشند و خوشبختانه تلاش گران جوان جهاد دانشگاهی در این عرصه موفق بوده اند.

ایشان افزودند: جوانان ما باید برای رسیدن به موفقیت از نظرات هم استفاده نموده و بهترین نظرات را انتخاب کنند؛ اگر کمالات علمی در کنار هم قرار گیرد، باید احسن را انتخاب کنید و ایران به بهترین شرایط برسد؛ باید به جایی برسیم که دنیا به دنبال ایرانی ها باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان کردند: باید کاری کنیم که انگلیسی ها و آمریکایی ها برای علم اندوزی به ایران بیایند؛ باید به امر رهبری گوش بدهید و به افضل ملل جهان تبدیل شویم.

معظم له تصریح کردند: همه این مسائل زیر سایه مهدویت است؛ ما علاقه مند هستیم که وابسته به این حرکت باشیم و همه حرکات خود را مهدوی بدانیم؛ وقتی رهبر انقلاب ما مهدوی است همه ما هم باید مهدوی باشیم.

ایشان گفتند: روز نهم ربیع و آغاز ولایت امام زمان(عج) روز مبارکی است که خوشبختانه میزبان تلاش گران جهاددانشگاهی بودیم و امیدواریم این مسیر مبارک علم و عمل و دین به سرمنزل مقصول برسد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی

حضرت آیت الله علوی گرگانی

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha