چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
لائینی

حوزه/ نماینده جدید ولی فقیه در مازندران، ساختن مازندرانی یکپارچه، سالم و رشد یافته را دورنما و چشم انداز خود در استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران به تلاش های چهل ساله آیت الله طبرسی اشاره کرد و گفت: این تلاش ها در چهل سال اخیر همواره وحدت گرایانه بوده است.

نماینده جدید ولی فقیه در مازندران، وحدت و همبستگی مردم و مسئولان را مهم ترین نیاز امروز جامعه دانست و افزود: با همراهی و حمایت های مردم ولایی استان و همه مسئولان بخش های مختلف می توانیم به یک مازندران توسعه یافته دست پیدا کنیم.

امام جدید جمعه ساری، ساختن مازندرانی یکپارچه، سالم و رشد یافته را دورنما و چشم انداز خود در استان اعلام کرد و افزود: مازندران سالم به این معنا است که باید آسیب های اجتماعی، اخلاقی و خانوادگی در استان به حداقل برسد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با تأکید بر بهره گیری از همه ظرفیت ها به منظور تحقق مازندرانی توسعه یافته و مدرن، خاطرنشان کرد: در این مسیر باید نگاه عادلانه و یکسان به همه مناطق استان داشته باشیم.

نماینده جدید ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های لازم برای یک امام جمعه و نماینده ولی فقیه اشاره کرد و گفت: برای آن که جاذبه برای این جایگاه ایجاد شود، یک امام جمعه باید از سلوک معنوی و سبک زندگی متوسط برخوردار باشد.

امام جدید جمعه ساری با بیان این که این ویژگی ها دل های مردم را به این جایگاه مهم گره خواهد زد، افزود: اگر چنین ویژگی های جاذبی در امام جمعه و نماینده ولی فقیه پررنگ باشد، دیگر نیازی به شعار و تبلیغات نخواهد بود.

وی با تأکید بر این که این ویژگی ها و شاخصه های مهم را باید مردم در سیمای فرد مشاهد کنند، بیان داشت: با شعار و تبلیغات این ویژگی ها به دست نخواهد آمد بلکه باید به آن عمل کرد.

نماینده جدید ولی فقیه در استان مازندران در بخش پایانی سخنان خود به سلوک معنوی و سبک زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را الگویی مهم و ارزشمند برای آحاد جامعه معرفی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha