پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رزم حسینی کرمان

حوزه/ استاندار خراسان رضوی گفت : با توجه به اینکه اعتبارات استان در مقایسه با سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است اعتبارات صدا و سیمای خراسان رضوی هم ۲ برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، علیرضا رزم حسینی، امروز در مراسم بهره برداری از طرح های فنی صدا وسیمای خراسان رضوی با حضور رئیس رسانه ملی اظهار داشت: ما در مجموعه استان باید اعتبارات صدا و سیما را افزایش دهیم و امسال اگر اعتبارات بیشتری داشتیم حتما در اختیار این سازمان قرار می دادیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در دو جبهه اقتصادی و اجتماعی در حال جنگ با دشمن است، تصریح کرد: امروز نزدیک به دو دهه جنگ نظامی تبدیل به اقتصادی و اجتماعی شده است و اگر کسی رسانه ای در اختیار داشته باشد می تواند پیروزی هایی در این زمینه ها بدست آورد.

وی افزود: اگر در جنگ تحمیلی توانستیم پیروزی هایی بدست آوریم  امروز هم با جهاد اقتصادی که مقام معظم رهبری مد نظرشان است همه باید کمک کنند که این جنگ را به سرانجام برسانیم و تحریم هایی که علیه ما به وجود آمده است بی اثر کنیم.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: در حوزه اجتماعی هم نزدیک به ۲۰۰ شبکه علیه کشورمان با خبرهای دروغ سعی می کنند اعتماد مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوی اسلامی کاهش دهند که در این زمینه نیازمند آن هستیم صدا وسیما و رسانه ها جهت اعتماد مردم به این نظام تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha