جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با طلاب

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: امروز حوزه های علمیه پناهگاه مردم اند و طلاب و روحانیون باید ارتباط نزدیکی با اقشار مختلف جامعه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی، ظهر امروز در نشست صمیمی با طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین، گفت: تهذیب عوامل متعددی دارد که توسل به اهل بیت(ع) یکی از این عوامل است و همان طور که علما از این عنصر استفاده می کردند، از توسل برای تهذیب نباید غفلت کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: شما طلاب باید از فرصت هایی که در اختیار دارید به خوبی استفاده کنید.

وی اظهار کرد: امروز حوزه های علمیه پناهگاه مردم اند و طلاب و روحانیون باید ارتباط نزدیکی با اقشار مختلف جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد:  یکی از طرح ها و برنامه های جدی در حوزه های علمیه قزوین، راه اندازی  مرکز مشاوره در سطح استان است. یکی دیگر  از برنامه ها، اجرای طرح های قرآنی در  با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم است.

در پایان این نشست، طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین سؤالاتی در رابطه با موضوعات تهذیبی مدارس علمیه مطرح کردند و حجت الاسلام موسوی به آنها پاسخ داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ب IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    0 0
    يكي از طرح ها در قزوين هم تغيير مدام معاونين تهذيب است خواهشا مديران يه كمي به فكر طلاب باشند وهرروز يك نفر را با طرح هاي مختلف به طلاب معرفي نكنند لطفا تا شخصي مسئوليتش قطعي نشده به عنوان معاون معرفي نكنيد