جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دومین روز اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور در قم

حوزه/ مسئول دفتر امور نخبگان حوزه های علمیه گفت: گمان بنده این است که استان ها هنوز در زمینه استعدادهای برتر اصلا ورود نکرده اند و یک فعالیت جدی می طلبد که حق طلاب دارای استعداد برتر ضایع نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین بهاری عصر امروز در اجلاس مدیران استانی و ستاد مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، با بیان آمار مربوط به دوره هفتم شناسایی نخبگان حوزه، عنوان کرد: شش دوره تا سال گذشته از استعدادهای برتر شناسایی شدند و امسال دوره هفتم در حال برگزاری است.

وی افزود: در کل استان ها در سه عرصه آموزش، پژوهش و تبلیغ شناسایی ها انجام شده و در دوره هفتم ۷۲۳ نفر در عرصه آموزش ثبت نام کردند که ۲۱۵ نفر از آن ها واجد شرایط شدند.

مسئول دفتر امور نخبگان حوزه های علمیه گفت: در عرصه تبلیغ ۱۷۴ نفر و در عرصه پژوهش ۱۹۴ نفر ثبت نام کردند که احراز شرایط آن ها در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین بهاری ادامه داد: گمان بنده این است که استان ها هنوز در زمینه استعدادهای برتر اصلا ورود نکرده اند و یک فعالیت جدی می طلبد که حق طلاب دارای استعداد برتر ضایع نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha