جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: برخی از مبلغان در فضای مجازی بسیار قوی هستند، اما با ما ارتباط ندارند؛ اگر این ارتباط ایجاد شود می توانیم از ظرفیت های آن ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی عصر امروز در اجلاسیه مدیران استانی و ستاد مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، عنوان کرد: در برخی مواقع مدیران از ابلاغیه ها مطلع نیستند و گاهی هم دیر ارجاع می دهند که باید دقت بیشتری بر روی آن صورت بپذیرد.

وی افزود: جایگاه معاونت تبلیغ در شهرستان ها در مدرسه های علمیه بوده و مساعدت مسئولان استان ها برای حل این خلأ مورد نیاز است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: مساعدت در تسریع پرداخت حق مبلغان از نیازهای دیگر ما بوده و لازم است پرداختی های مبلغان به موقع انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی ادامه داد: در هر استان به ریاست نماینده ولی فقیه، شورای خیرالبریه ایجاد می شود و در ارتباط با فرقه ها و ادیان کار شوراها و گروه های مردمی این است که بدون دریافت مبلغی برای هدایت فرق تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: اجرای آموزش های نقد فرق برای روحانیون، معلمان و گروه های مردمی به تناسب ویژگی های مناطق از نیازهای اساسی ما بوده و باید این آموزش ها در بهترین حالت صورت گیرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه یادآور شد: ما شبکه های اجتماعی را برای کلیه معاونان تبلیغ و مبلغین در کلیه شهرستان ها ایجاد کرده ایم و مطالب مورد نیاز به آن ها تزریق می شود؛ همچنین مشکلات این مبلغان نیز به ما بیان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی اضافه کرد: برخی از مبلغان در فضای مجازی بسیار قوی هستند، اما با ما ارتباط ندارند؛ اگر این ارتباط ایجاد شود می توانیم از ظرفیت های آن ها استفاده کنیم.

وی ابراز کرد: پیگیری راه اندازی مدارس امین هستیم؛ به ویژه مدرسه امین نوع یک که از ملزومات معاونت تبلیغ بوده و طرح مسجد تراز نیز از طرح های بسیار قوی معاونت تبلیغ است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه مطرح کرد: ما سعی کردیم ظرفیت های تبلیغی بیانیه گام دوم را مورد بررسی قرار دهیم و در همین زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha