پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، با بیان اینکه برنامه‌ریزی در بخش بانوان امری ضروری است، گفت: بخشی از تشکیلات دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان خوزستان در آینده نزدیک به امور بانوان اختصاص می‌یابد تا آنها بتوانند از طریق این تشکیلات، مشکلات خود را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، در دیدار جمعی از فعالان اجتماعی حوزه زنان خوزستان، اظهار داشت: باتوجه به نقش ویژه مادران در کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت زیرساخت‌های فرهنگی جامعه و برنامه‌ریزی در بخش بانوان ضروری است.

وی با اشاره به نگاه ویژه دین مبین اسلام به بانوان خاطرنشان کرد: زنان و مردان در طول تاریخ اسلام نقش ایفا کرده‌اند که نمونه بارز آن واقعه کربلا است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان مهم‌ترین نقش زنان براساس دین اسلام را تربیت فرزندان برشمرد و گفت: همزمان با فاصله گرفتن زنان از رسالت خود شاهد ناهنجاری‌های زیادی در جامعه هستیم و بخشی از افزایش آمار اعتیاد، طلاق و بزهکاری به بانوان جامعه باز می‌گردد.

وی موفقیت در زیرساخت‌های فرهنگی جامعه بانوان را در گرو برنامه‌ریزی درست دانست و افزود: بخشی از تشکیلات دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در خوزستان در آینده نزدیک به امور بانوان اختصاص می‌یابد تا آنها بتوانند از طریق این تشکیلات، مشکلات خود را پیگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به نمونه‌های موفق در حوزه خوداشتغالی زنان، وعده داد که از طرح‌های عام‌المنفعه توانمندسازی بانوان حمایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در پایان، با انتقاد از سوء‌استفاده برخی‌ها از جایگاه زنان، بعضی انتصاب‌ها در حوزه زنان و قومیت‌ها را سیاسی و فریب انتخاباتی خواند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha