پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 870837
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی مهدویت

حوزه/ آیین دومین جشنواره ملی مهدویت و رونمایی از پوستر این جشنواره عصرگاه امروز در مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دومین جشنواره ملی مهدویت عصرگاه امروز پنجشنبه نهم ربیع الاول همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران آغاز به کار کرد.

آیین رسمی آغاز به کار رسمی این جشنواره عصرگاه امروز با حضور ۲۰۰ نفر ازدانشجویان مهدوی استان قم و سراسر کشور در تالار عصر آفتاب مسجد مقدس جمکران و کارشناسان و مدیران مسجد مقدس جمکران و جهاددانشگاهی استان قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام فاتح مدیر امور اجرایی فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه های گسترده این روز مسجد گفت: همکاری در برگزاری این جشنواره با جهاددانشگاهی در برگزاری این جشنواره نمادی از عزم مسجد مقدس جمکران برای تحقق امر مقام معظم رهبری در جهت رسیدن به جایگاه قطب و پایگاه فعالیت های مهدوی کشور است.

در ادامه این مراسم علی حسینی دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت در سخنانی با اشاره این نکته که این جشنواره به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم، حرم مطهر، مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم، بنیاد مهدی موعود(عج)، نهاد نمایندگی ولی فقیه و... برگزار می شود، گفت: سال گذشته بیش از ۱۳۰۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند.

وی گفت: این جشنواره امسال با محوریت آمادگی برای ظهور و تحقق تمدن نوین اسلامی با رویکرد دانشجویی با محوریت بخش های فرهنگی، هنری و ادبی و کتابخوانی برگزار می شود.

گفتنی است آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی مهدویت با حضور مدیران عالی جهاددانشگاهی واحد استان قم و جمکران در سالن عصر آفتاب برگزار شد.

در پایان نیز دانشجویان در کارگاه تخصصی سبک زندگی مهدوی که با تدریس یکی از اساتید حوزه برگزار شد شرکت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha