چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد مصباحی، امام جمعه جدید کازرون

حوزه/ امام جمعه جدید کازرون گفت: همانطور که رهبری معظم انقلاب بر وحدت تاکید دارند باید از مرزبندی و حزب گرایی فاصله بگیریم و برای پیشرفت کشور و شهرمان تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام محمد صباحی امروز (۱۷ آبان ماه ۹۸) در نخستین خطبه خود در مصلی شهرستان کازرون با بیان اینکه باید از مرزبندی و حزب‌گرایی فاصله گرفت، اظهارکرد: همانطور که رهبری معظم انقلاب بر وحدت تاکید دارند باید از مرزبندی و حزب گرایی فاصله بگیریم و برای پیشرفت کشور و شهرمان تلاش کنیم.

امام جمعه جدید کازرون با بیان اینکه  هر چه عظمت و سربلندی است از وحدت شکل می‌گیرد، افزود: براساس جمله امام راحل که نام‌گذاری شیعه و سنی از اول اشتباه بوده و باید با نام اسلام نام‌گذاری می‌شد.

وی ادامه داد: نامگذاری‌ها برای ما نباید مهم باشند، چرا که دشمنان می‌خواهند با این نامگذاری کشورها را دچار اختلاف و تفرقه کنند.

حجت‌الاسلام صباحی با بیان اینکه بنده افتخار می‌کنم که امام جمعه شهری با این همه سابقه تاریخی، فرهنگی و اجتماعی شدم، گفت: این مسئولیت از دو ناحیه بر دوش من سنگینی می‌کند یکی اینکه به اذن ولی امر مسلمین قدم به این شهر گذاشتم و دوم اینکه جای کسی مثل شهید خرسند این سنگر را تحویل گرفتم.

وی، جایگاه امام جمعه را جایگاه ولایت و رهبری دانست و تاکید کرد:  باید از این جایگاه صیانت و مواظبت کنیم.

امام جمعه جدید کازرون به وجود علما و تحصیل کرده‌های کازرونی در ایران و خارج اشاره کرد و گفت: با کمک همه مردم برای پیشرفت و وحدت تلاش می‌کنیم.

خطیب جمعه کازرون اضافه کرد: برای تقویت دین و امر خدا و حاکمیت خدا بر شهر و کشورمان با حفظ وحدت گروه‌های انقلابی تلاش می‌کنیم.

وی گفت: در جایگاه خودم برای توسعه و رفاه همه‌جانبه و کمک به مدیران شهر تلاش می‌کنم، چرا که امام جمعه همکار برای پیشرفت همه جانبه شهرستان است.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha