جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داعش

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: شعله های آشوب در منطقه پیش زمینه ای برای طرح شیطانی دیگری توسط ابرقدرت ها در منطقه است و بی گمان آنان یعنی آمریکایی ها و غربی ها و برخی از شیخ نشینان به دنبال احیای دوباره تفکرات داعش در خاورمیانه هستند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به اینکه پروژه تفرقه در جهان اسلام وارد فاز جدیدی شده است، گفت: این روزها کشورهای عراق و لبنان به جولانگاه دشمنان وحدت جهان اسلام تبدیل شده اند و بدتر از آن اینکه برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی همانند امارات و عربستان به صورت علنی در امور داخلی این کشورها دخالت می کنند که این برای امت اسلام مایه شرمساری است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: بی شک تا زمانی که حکومت هایی همانند آل سعود و امارات در دنیا داریم، اسلام نیازی به دشمن دیگری ندارد، زیرا دشمنی این کشورها بر ضد مسلمانان بیشتر از خود غربی ها است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه استان کردستان ادامه داد: اکنون چهره نفاق در جهان اسلام آنچنان عیان شده است که بی شک باید منتظر اتفاقات بسیار مهمی در منطقه و حتی جهان باشیم.

وی با اشاره به اینکه عملا اسلام ۱۴۰۰ ساله در حال از بین رفتن توسط امیران و شیخ نشینان منطقه است، گفت: مسیری که رژیم اسرائیل سال هاست که به دنبال طی کردن آن بود اکنون توسط وهابیت و آل سعود طی طریق می شود، لذا بی شک دشمن جهان اسلام تنها آمریکا و اسرائیل نیستند، بلکه دشمن اصلی مسلمانان در قلب خود منطقه قرار دارند.

دریایی ادامه داد: از سوی دیگر در جریان آشوب های اخیر در عراق که ریشه و منشا خارجی و بیرونی دارند، رسانه های معاند به صورت هدفمند علمای شیعه عراق را مورد آماج شایعات و خبرسازی های کذب خود قرار داده اند تا جایی که به جای آیت الله العظمی سیستانی فتوا و بیانیه صادر می کنند!! که این روند روندی خطرناک برای وحدت منطقه و جهان اسلام محسوب می شود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: امروز مردم عراق و لبنان نیازمند بصیریت و دشمن شناسی هستند و باید به خوبی دشمن واقعی کشور خود را بشناسند و به جای تخریب اموال عمومی و درگیری های فیزیکی به دنبال اصل ماجرا که همان توطئه کشورهای استکباری است، باشند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه استان کردستان گفت: شعله های آشوب در منطقه پیش زمینه ای برای طرح شیطانی دیگری توسط ابرقدرت ها در منطقه است و بی گمان آنان یعنی آمریکایی ها و غربی ها و برخی از شیخ نشینان به دنبال احیای دوباره تفکرات داعش در خاورمیانه هستند و با این کار به دنبال تثبیت جایگاه خود برای مدت طولانی تر در منطقه هستند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: در این روزها شاهدیم که اتفاقات خاورمیانه به بخش اعظمی از اخبار رسانه های دنیای سلطه تبدیل شده است که این امر هم بی شک اتفاقی نیست و درپشت این جنگ تبلیغاتی توطئه های بلندمدتی برای مسلمین طراحی و پی ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha