جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان بابیان این‌که دشمنی آمریکا با ایران تمام‌شدنی نیست، گفت: مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان جواب قاطعی به استکبار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلفچگان با اشاره به ماه ربیع‌الاول و سالروز آغاز امامت امام زمان (عج ) اظهار داشت: از شروع امامت امام زمان تا به امروز که تمام آن در حال غیبت بوده‌اند نزدیک به ۱۲۰۰ سال می‌گذرد و ایشان از آن زمان تاکنون به دنبال یار واقعی می‌گردند.

وی به ویژگی‌های یاران امام زمان (عج) اشاره کرد و بیان داشت: یاوران ایشان نباید ذره‌ای شک و تردید درباره ایمان به خدا در دلشان باشد و آماده و محکم عاشق امام زمان (عج) و تابع محض حضرت باشند.

حجت‌الاسلام کتابچی به آغاز هفته وحدت اشاره کرد و ابراز داشت: اسلام دین وحدت و یکپارچگی است به‌طوری‌که قرآن کریم مسلمانان را از اختلاف و تفرقه به‌شدت نهی می‌کند و دستور به وحدت و همبستگی امت اسلام می‌دهد.

وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن می‌فرمایند که در مقابل کفار و مشرکین با نهایت غلظت و شدت رفتار کنید و در مسیر دشمنی با کفار حربی که با شما دشمنی می‌کنند سرسوزنی کوتاه نیایید دقیقاً همان چیزی که امام راحل (ره) می‌فرمود و همان چیزی که رهبری معظم انقلاب می‌فرمایند.

امام‌جمعه سلفچگان تأکید کرد: امروز هم یاران امام زمانی مانند فولاد سخت در مقابل مستکبرین عالم و در رأس مستکبرین دنیا امریکا ایستاده‌اند.

وی بابیان این‌که دشمنی امریکا با جمهوری اسلامی ایران تمام‌شدنی نیست، گفت: دیروز بحث هسته‌ای را داشتند و به برجام هسته‌ای رسیدند امروز دارند مسائل منطقه‌ای و موشکی را مطرح می‌کنند و هدف آن‌ها تسلط بر منابع خدادادی کشور است.

حجت‌الاسلام کتابچی به کارشکنی و بدعهدی آمریکا در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و بیان داشت: در این سال‌ها تا آنجایی که می‌توانستند پیش رفتند حتی به قراردادی که به تأیید سازمان ملل هم رسید دست پیدا کردند اما نتیجه چه شد؟ تحریم‌های بی‌سابقه و به قول خودشان تاریخی را بار دیگر علیه ملت ایران پیاده کردند.

حجت‌الاسلام کتابچی بابیان این‌که با این امریکا نمی‌شود کنار آمد، تأکید کرد: این مهم را ملت خوب فهمیده و در راهپیمایی ۱۳ آبان به‌خوبی آن را نشان دادند.

وی ادامه داد: توصیه ما با مسئولین دولتی و برخی از نمایندگان مجلس این است که از تاریخ و به‌خصوص از تجربه کره شمالی و کوبا درس بگیرید که غیر از چند تا عکس چیز دیگری نصیبشان نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha