جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زلزله

حوزه/ مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: در اثر زمین لرزه ۶ نفر در اردبیل و ۲۴نفر در مشکین شهر به علت ترس از زمین لرزه و در حین فرار دچار آسیب شده و به بیمارستان مراجعه کردند و ۲ نفر بستری شده‌اند.

فرهاد عبدالعلی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اردبیل با بیان اینکه زلزله‌ای در راس ساعت ۲:۱۷ دقیقه بامداد امروز به بزرگی ۵/۹ در مقیاس ریشتر به مرکزیت آذربایجان‌شرقی و در ۷۹ کیلومتری اردبیل به وقوع پیوست، اظهار داشت: در اثر این زمین لرزه ۶ نفر در اردبیل و ۲۴ نفر در شهرستان مشکین شهر به علت ترس از زمین لرزه و در حین فرار دچار مصدومیت گردیدند.

وی افزود: بر اثر این زلزله خسارت‌هایی به تاسیسات و بخش‌های زیر بنایی و مسکن وارد شده است که گروه‌های ارزیاب در حال بازدید و جمع بندی هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به آماده باش همه کارگروه‌های تخصصی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود از توجه به شایعات خودداری نموده و اطلاعات و اخبار دقیق زلزله را از طریق صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران پیگیری نمایند.

وی با بیان اینکه تیم‌های ارزیاب و واکنش سریع به روستاهای استان که نزدیک به محل وقوع زلزله هستند صورت گرفت، گفت: اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با پنج نفر پرسنل به بیمارستان میانه و اعزام ‌۲ کامیونت با ۴ نفر امداد گر به تبریز جهت کمک به زلزله زدگان صورت گرفته است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha