جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع پیکر رضا علی عزیزی

حوزه/ پیکر حجت‌الاسلام‌ رضا علی عزیزی، سرپرست سابق معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، مراسم تشییع پیکر این روحانی وارسته پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، جمعی از مسئولان این آستان مقدس، جامعه روحانیون، امت حزب‌الله و خانواده آن مرحوم از مجتمع فرهنگی مهدیه واقع در خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

پیکر پاک این خادم امام هشتم(ع) بعد از طواف بر گرد مضجع نورانی ثامن‌الائمه(ع) و برگزاری مراسمی باشکوه در صحن آزادی حرم مطهر رضوی به رواق دارالمرحمه منتقل شد و بعد از اقامه نماز جمعه، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان و امام جمعه مشهد؛ آیت‌الله علم‌الهدی نماز میت را بر پیکر این مرحوم اقامه کردند.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام رضاعلی عزیزی که برای مدتی مسئولیت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی را بر عهده داشت و نیز رئیس ستاد مردمی مهدویت و همچنین دبیر بنیاد غدیر در استان خراسان بود، روز پنج‌شنبه ۱۶ آبان بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

پیکر این روحانی انقلابی بعد از اقامه نماز برای خاکسپاری به آرامستان خواجه‌ربیع مشهد منتقل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رنجبر کاریزکی IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    3 1
    دریغ و درد.. خداوند این خادم با اخلاص قرآنی را با اولیاءالله محشور بفرماید.
  • رنجبر کاریزکی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
    4 0
    دریغ و درد.. خداوند این خادم با اخلاص قرآنی را با اولیاءالله محشور بفرماید.
  • اصغر نجفی IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    1 0
    خداوند رحمت کند این خادم با اخلاص وبا تقوا را واقعا این یک فرشته بود ولی صد حیف که انطوری که باید استفاده نکردیم از وجود این بزرگوار و الان جز حسرت برایمان چیزی باقی نمانده واقعا همه ما را داغدار کرد
  • سجاد IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    سخت است دوری این استاد والا مقام..... خداوند ایشان را با ائمه اطهار علیهم السلام محشور و در بهشت زیبایش همنشین نماید. #خادم_المهدی