شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
زلزله سراب

حوزه/ امام جمعه سراب از عموم مردم و مسئولین محترم درخواست کرد برای تامین نیازهای اولیه مانند پتو، مواد غذایی و امکانات رفاهی کمک کنند.

حجت الاسلام اکرمی، امام جمعه سراب در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت:  وضعیت شهر آرام و مشکلی خاصی نیست.

امام جمعه سراب ادامه داد: بعد از دقایقی از زلزله به همراه جمعی از روحانیون و مسئولین، از  مناطق آسیب دیده سرکشی کردیم.

وی با اشاره به آمادگی طلاب جهادی برای حضور در مناطق زلزله زده، افزود: طلاب و روحانیون دقایقی بعد از زلزله آمادگی خود را برای خدمات رسانی به مناطق زلزله زده اعلام کردند.

حجت الاسلام اکرمی ادامه داد: کمک رسانی از ناحیه هلال احمر، بسیج  و جهاد و سپاه و  بنیاد مسکن و روحانیون تا این لحظه عالی بود.

امام جمعه سراب ادامه داد: از عموم مردم و مسئولین محترم درخواست داریم برای تامین نیازهای اولیه مانند پتو، مواد غذایی و امکانات رفاهی کمک کنند. همچنین دستگاه های مختلف با بسیج همه امکانات، جهت آواربرداری، ماشین آلات بیشتر را به کار بگیرند و بخش خصوصی و  راه و شهرسازی هم که ماشین آلات بزرگ دارند، با مدیریت بحران همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام اکرمی اضافه کرد: از صبح امروز، گروهی از طلاب و روحانیون جهادی، در اختیار مدیریت بحران قرار گرفتند تا در صورت نیاز به مناطق آسیب دیده اعزام شوند.

امام جمعه سرب خاطرنشان کرد: از امروز آشپزخانه حوزه علمیه سراب، غذای گرم در اختیار زلزله زدگان قرار خواهد داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha