چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام ابوالفضل بهرامی

حوزه/کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به اهمیت حضور در مناطق جنگی و آشنایی با سیره شهدا، گفت: شهدا بهترین چراغ‌های هدایت جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام ابوالفضل بهرامی صبح امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان قم که در منطقه 3 آموزش و پروش استان قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت جهاد در راه خدا و دفاع از سرزمین‌های اسلام اظهار داشت: کسانی که در مسیر خدا حرکت می‌کنند قطعاً آماده شهادت هستند و در طول جنگ تحمیلی نیز بارها این موضوع به اثبات رسید.

وی ادامه داد: به‌عنوان‌مثال شهید چمران کسی بود که در اوج مقام دنیوی زندگی می‌کرد اما همه این مقام‌های دنیوی را باخدا معامله کرد به‌طوری‌که شهید چمران در مسیر خدا حرکت کرد.

حجت‌الاسلام بهرامی بابیان این‌که در طول جنگ تحمیلی ایران اسلامی در برابر همه ابرقدرت‌ها ایستاد، تصریح کرد: در طول جنگ تحمیلی تمامی کشورهای دنیا درهایشان را به روی ما بسته بودند و از درون نیز گروهک‌های مختلف به‌نظام خیانت می‌کردند اما بااین‌وجود رشادت‌های مردم انقلابی ایران تمام معادلات دشمنان نظام و به‌خصوص آمریکا را به هم زد.

وی تأکید کرد: امروز نیز در سایه‌ هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، ایران اسلامی توانسته دستان استکبار جهانی را قطع کند و جواب دندان‌شکنی به دشمنی‌های این کشور بدهد.

کارشناس مسائل مذهبی به اهمیت حضور در مناطق جنگی اشاره کرد و ادامه داد: بدانید شما پای در مکان‌هایی می‌گذارید که روزی شهدا در آن مکان‌ها قدم زده‌اند و بدانید که همه شهدا به استقبال شما خواهند آمد.

وی افزود: شهدا ستارگانی هستند که ما به‌واسطه آن‌ها باید راه را پیدا کنیم و در مسیر گمراهی و تباهی نیفتیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha