پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ابراهیم الهدهد

حوزه/ شیخ الهدهد گفت: سالروز میلاد پیامبر اسلام مناسبتی برای مراجعه به خویشتن و تامل و تفکر است و دوستداران پیامبر در چنین مناسبتی به خود مراجعه می کنند تا ببینند تا چه اندازه به دین خدا ملتزم بوده و از دستورات پیامبر خود پیروی کرده اند؟

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه شیخ ابراهیم الهدهد رئیس اسبق دانشگاه الازهر و خطیب کنونی الازهر در سخنانی در آستانه ولادت پیامبر اکرم(ص) گفت: سخن گفتن از پیامبر برای قلوب مومنان شیرین و دلنشین است، زیرا جان ها به این سخنان اشتیاق دارد و موجب تقرب به خدای متعال است.

خطیب الازهر گفت: میلاد پیامبر اکرم میلاد امت اسلام و نعمتی از جانب خدای عزوجل و سرآغاز سیره یک پیامبر بزرگ و مصلح است که خداوند تمام بشریت را با نور او منور نمود و او را هدایتگر وحدانیت و شریعت عدالت و مکارم اخلاق گرداند و از این رو بر ما لازم است که به چنین پیامبری اقتدا کرده و از سنت او پیروی کنیم تا به رضایت الهی دست یابیم.

رئیس اسبق دانشگاه الازهر گفت: سالروز میلاد پیامبر اسلام مناسبتی برای مراجعه به خویشتن و تامل و تفکر است و دوستداران پیامبر در چنین مناسبتی به خود مراجعه می کنند تا ببینند تا چه اندازه به دین خدا ملتزم بوده و از دستورات پیامبر خود پیروی کرده اند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha