جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هیسپان تی وی

حوزه/ ماریانو سلمان در این قسمت از برنامه «شیشه دارو»ی شبکه هیسپان تی وی این موضوع را که در ایالات متحده، بعد از به تصویب رسیدن طرح دادرسی سیاسی علیه دونالد ترامپ توسط مجلس نمایندگان، بلافاصله وی خاطر نشان کرد که او بزرگترین شکار جادوگر در تاریخ کشور را به راه انداخته است، با بیان طنز به چالش می کشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، علاوه بر طرح دادرسی سیاسی علیه ترامپ، با وجود اینکه رئیس جمهور شیلی چندی پیش در مورد حقوق بشر در ونزوئلا ابراز نگرانی کرده بود، اکنون خودش در مظان اتهام قرار دارد؛ او متهم به سرکوب، شکنجه و ناپدید شدن افراد در اعتراضات گسترده داخل کشورش شده است!

از سوی دیگر در هائیتی، جزیره ای در هیسپانیولا هم وضعیت خاصی وجود دارد و OAS (سازمان کشورهای آمریکایی) هم تاکنون نسبت به این شرایط هشدار نداده است. سوالی که در این قسمت از برنامه «شیشه دارو» مطرح می شود این است که چرا مطبوعات مهم و اصلی در ایالات متحده و خارج از آن به آنچه در این مناطق اتفاق می افتد نمی پردازند؟

«شیشه دارو» با زبان طنز به مسائل جدی سیاسی و بین المللی می پردازد و رسانه ها را با این چالش که درمانی برای مسائل پیرامون خود ندارند، رو به رو می کند ضمن آنکه تناقضات آنها را در خروج از بی طرفی و صداقت رسانه ای آشکار می کند.

برنامه «شیشه دارو» به تهیه کنندگی خاویر اسلیمان و با اجرای ماریانو سلمان یکشنبه ها 05:30 روی آنتن هیسپان تی وی می رود. تکرار این برنامه 14:33 همان روز و 01:30 بامداد دوشنبه به تناسب ساعات متفاوت در کشورهای اسپانیایی زبان خواهد بود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha