پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پرس تی وی

حوزه/ برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی با نگاهی به جدی شدن ماجرای استیضاح دونالد ترامپ به بررسی تلاش مقامات کاخ سفید برای مدیریت اوضاع کنونی می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی ضمن مروری بر اظهارات نمایندگان دموکرات مبنی بر تلاش دونالد ترامپ برای تحت فشار قرار دادن دولت اوکراین برای تاثیر بر انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به واکاوی تاثیر برگزاری جلسه جلنی استماع شاهدان پرونده مربوط به سوءاستفاده ترامپ از قدرت در رقابت های انتخابی بر نظرات و دیدگاه های مردم که با حضور ماری یووانوویچ سفیر سابق آمریکا در اوکراین برگزار می شود، خواهد پرداخت.

این برنامه همچنین ضمن اشاره به آتش سوزی گسترده هفته های اخیر در ایالت کالیفرنیا که منجر به سوختن بیش از 100 هزار هکتار و بی خانمانی هزاران نفر شد به بحث و بررسی مرافعه توییتری ترامپ با فرماندار کالیفرنیا مبنی بر قطع کمک های مالی فدرال به این ایالت برای مهار آتش سوزی می پردازد.

واکاوی سیاست های ترامپ در منطقه خاورمیانه، نگاهی به ماجرای کشته شدن ابوبکر البغدادی و استفاده ترامپ از این ماجرا به نفع خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 میلادی و واکاوی صحت ادعای آمریکا مبنی بر کشتن البغدادی، رهبر داعش و تردیدهای سازمان ملل، روسیه و مردم کشورهایی که داعش زمانی در آنجا حضور داشته، نسبت به این قضیه از دیگر مباحث و مورد بررسی در این برنامه به شمار می رود.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 18 آبان ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23:00 بامداد، 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha