پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ج معاونین آموزش

حوزه/ سومین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ برگزار شد.

حجت الاسلام سیدعباس حسینی‌پور، معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد در حاشیه این جلسه به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد گفت: هر ماه در راستای هماهنگی‌ برنامه‌های آموزشی و تبادل نظر، جلسه ای با معاونین آموزش مدارس تشکیل می‌شود.

وی در ادامه درباره کارگروه‌های علمی مدارس، افزود: این کارگروه ها از سال تحصیلی گذشته در مدارس فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات متعددی در مدارس استان برگزار شده است که از معاونین درخواست شد امسال نیز همانند سال قبل این فعالیت ها ادامه داشته باشد و همچنین نتیجه مصوبات جلسات سال قبل کارگروه های علمی به معاونت آموزش استان ارسال گردد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری دوره دانش افزایی کلام ویژه اساتید هم خبر داد و گفت: از آنجائی که مباحث اعتقادی از مهمترین مباحث دینی محسوب می‌شود و لازم است اساتید نسبت به این مباحث و شبهات مطرح شده اطلاعات به روزی داشته باشند، این معاونت جهت برگزاری دوره دانش‌افزایی اساتید برنامه‌ریزی نموده و از حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی سبحانی دعوت شده تا در استان حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام حسینی پور خاطرنشان کرد: این دوره ۱۰ جلسه ای به صورت ماهانه برنامه‌ریزی شده که اولین جلسه آن اواخر آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha