شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پروژه عمراني مدرسه علميه مهريز

در جلسه ای با حضور مدیر حوزه یزد و امام جمعه و فرمانداز مهریز، وضعیت پروژه عمرانی مدرسه علمیه امام صادق(ع) که توسط مدیریت حوزه استان یزد در دست اجراست، بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه مدیر و معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد با امام جمعه و فرماندار شهرستان مهریز  با موضوع تکمیل و تجهیز پروژه عمرانی مدرسه علمیه  این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدجمال‌الدین نجم‌الهدی در این باره اظهار داشت: در این جلسه ضمن تشریح عملیات انجام شده پروژه عمرانی مدرسه علمیه امام صادق(علیه‌السلام) شهرستان مهریز که توسط مدیریت حوزه علمیه استان یزد اجرا شده است، بخشی از مشکلات و موانع تکمیل پروژه مطرح شد.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه در این فاز، مراحل پایانی را طی می‌کند از فرماندار شهرستان جهت خواسته شد حمایت های لازم برای جذب منابع مالی و تجهیز پروژه، درخواست انجام شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد ضمن تشکر از همه کسانی که به هر نحوی در این پروژه نقشی داشته و یاری رسانده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از تکمیل و تجهیز پروژه عمرانی مدرسه علمیه امام صادق(علیه‌السلام) شهرستان مهریز بتوانیم نسبت به پذیرش طلاب بیشتر در آن شهرستان اقدام کنیم.

تصاویری از روند احداث و تکمیل پروژه عمرانی مدرسه علمیه امام صادق(علیه‌السلام) شهرستان مهریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha