سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار

حوزه/ مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: افزایش آگاهی عمومی و ایجاد انگیزه برای مدیریت صحیح مصرف آب و برق محورهایی هستند که می توان از طریق روحانیون و رسانه ها فرهنگ سازی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس ملکی صبح امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: متاسفانه امروز نه تنها در استان ما، بلکه در کشور آب و برق درست استفاده نمی شود و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی عمومی و ایجاد انگیزه برای مدیریت صحیح مصرف آب و برق محورهایی هستند که می توان از طریق روحانیون و رسانه ها فرهنگ سازی کرد و مردم را از مشکلاتی که در اثر مصرف بی رویه با آن دست به گریبان می شوند، بیشتر آگاه کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین تصریح کرد: هدر دادن منابع کنونی به معنی محروم کردن نسل های بعدی از این مواهب الهی است. البته هنوز هم بخش زیادی از جامعه خطر کم آبی را درک نکرده و یا آگاهی لازم در خصوص نحوه مدیریت مصرف آب را ندارند و تغییر شیوه الگوی مصرف ضروری است.

ملکی بیان کرد: امروز روحانیون و مبلغین بهترین رسانه برای رساندن پیام اهمیت مصرف صحیح آب و برق به مردم هستند.

مدیر عامل شرکت آب  منطقه ای استان قزوین همچنین از برگزاری برگزاری کارگاه های آموزشی در رابطه با مصرف صحیح آب و برق برای روحانیون و طلاب جوان خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • م IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
    0 0
    چقدر زحمت كشيد