شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دکتر حسین پور ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز

حوزه/ دکتر حسین پور، نتایج استانی و منطقه ای بیست و دومین برنامه معلم پژوهنده (اقدام پژوهی) را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، دکتر حسین پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز، ضمن اعلام نتایج استانی و منطقه ای بیست و دومین برنامه معلم پژوهنده، پژوهش در عمل را موثرترین و روز آمدترین روش توانمندسازی معلمان و کارکنان دانست و اظهارداشت: برنامه‌ریزی مناسب در خصوص اقدام پژوهی معلمان، علاوه بر کیفیت بخشی به فرآیند آموزش، روحیه و فرهنگ پژوهش در جامعه فرهنگیان را تقویت می کند.

وی اضافه کرد: اعلام اسامی نفرات برتر و تقدیر از آنها، نمادی از اهمیت و جایگاه اقدام پژوهی در مدارس بوده و تک تک گزارشات واصله، واجد ارزش و بیانگر علاقه‌مندی همکاران فرهنگی برای بهبود عملکردهای آموزش و پرورش است.

حسین‌پور، ضمن تبریک به همکاران برگزیده، خاطر نشان کرد: در هفته پژوهش از برگزیدگان برنامه اقدام پژوهی سال تحصیلی  ۹۸ - ۹۷  تقدیر به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است، در بخش استانی خانم پروین خلیلی پور و در بخش منطقه ای نیز، بانوان الهام بختیار، حدیث بکدلی نصرآباد، مریم مدحج، نسترن فرامرزی، الهام پنوری، لیلا رشیدی، طاهره بشین، صدیقه عباسی لرکی، بهاره لرکی، شهربانو دوستی و آقایان حسن مکوندی و فرج اله کیانی به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha