پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد قمی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمن همواره به استانهایی مانند کردستان چشم طمع داشته و دارد و می خواهد از این طریق به ملت ایران ضربه بزند، لذا باید کارهای فرهنگی و بنیادی زیادی در چنین مناطقی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اظهار داشت: سازمان تبلیغات به استانهایی همانند کردستان نگاه ویژه ای دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: نمایندگان ولی فقیه در استان ها از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردارند، لذا باید جایگاه این عزیزان را در کشور تقویت نماییم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال پروژه نفوذ در سراسر کشور است، افزود: دشمن همواره به استان های همانند کردستان چشم طمع داشته و دارد و می خواهد از این طریق به ملت ایران ضربه خود را بزند، لذا باید کارهای فرهنگی و بنیادی زیادی در چنین مناطقی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید معارفه مدیرکل جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در هفته بزرگ وحدت را به فال نیک بگیریم و امیدواریم که این انتصاب زمینه تقویت فعالیتهای فرهنگی و دینی در این خطه از ایران اسلامی را فراهم آورد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: نقش فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی در کشور غیرقابل انکار است، لذا گام بعدی حرکت سازمان در استان‌ها را با حمایت نماینده ولی فقیه و اهتمام همکاران در کردستان، قدرتمند پیش‌ خواهیم برد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در اینجا جای دارد از مدیرکل قبلی تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی که انصافا در طول چهار سال زحمات فراوانی در این استان کشیده اند، تقدیر و تشکر داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قمی تصریح کرد: کارهای خوبی در بحث فرهنگی در استان کردستان انجام گرفته است، لذا هرگز اجازه نمی دهیم که در روند انجام این کارها، خللی خدایی ناکرده ایجاد شود، زیرا ما همه به نوعی خادم مردم و ملت هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که برنامه های فرهنگی و دینی در استان کردستان همچنان با قوت خود دنبال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha