شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه ماکو

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) که با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان هفته وحدت نامگذاری شد، سرآغاز مبارکی برای جهان اسلام بود تا پرتو اندیشه پرفروغ آن را در اقصی نقاط جهان به نمایش درآورد.

حجت الاسلام سید محمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه با اشاره به اینکه با فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) بار دیگر نسیم وحدت و عطر دوستی در میان امت اسلامی وزیدن گرفت، گفت: این ولادت خجسته و میمون که با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان هفته وحدت نامگذاری شد، سرآغاز مبارکی برای جهان اسلام بود تا پرتو اندیشه پرفروغ آن را در اقصی نقاط جهان به نمایش درآورد.

با بیان اینکه بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» امروزه در سراسر گیتی طنین انداز شده است، اظهار داشت:  ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادی خواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

وی اضافه کرد: وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌ها است که پیامبررحمت حضرت محمد (ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل متین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام، با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.

حجت الاسلام هاشمی در پایان گفت: ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) که با تدبیر حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان هفته وحدت نامگذاری شد، سرآغاز مبارکی برای جهان اسلام بود تا پرتو اندیشه پرفروغ آن را در اقصی نقاط جهان به نمایش درآورد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha