سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
محمد قمی

حوزه/ در مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام احمد حاتمیان به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام مختار کرمی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کردستان و نیز نشست با تشکل های دینی این استان، اظهار داشت: همانگونه که رسول اکرم (ص) برای این دنیا و آخرت همه ما خیر و برکت آورد، سازمان تبلیغات اسلامی نیز باید اینگونه در جامعه اسلامی کار کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از ویژگی های مهم تبلیغات اسلامی این است که هرگز درگیر و بند قیدوبندهای اداری نیست و همواره در تلاش است که تشکل های مردمی و دینی را تقویت نماید.

این مقام فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: از خدمات حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کردستان در طول مدت حضورشان در این استان تقدیر می کنیم و برای حجت الاسلام حاتمیان که به عنوان مدیرکل جدید منصوب شده اند، آرزوی موفقیت داریم.

در ادامه این جلسه، فاطمه سهرابی، رییس جمعیت بانوان فرهیخته کردستان نیز اظهار داشت: باید از شعار خالی دست بکشیم و به معنای واقعی از پتانسیل و ظرفیت های بانوان استفاده بهتری داشته باشیم.

سهرابی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: طبق آمار بانوان بیشتر از مردان مخاطب برنامه تبلیغات هستند، لذا باید برنامه ریزی های تخصصی برای حضور بیشتر این قشر انجام شود.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کردستان افزود: طبق آمارهای موجود ۷۰۰ هزار از جمعیت استان کردستان را بانوان تشکیل می دهند که این رقم کمی نیست، لذا هدایت و توجه و کار برای این جمعیت نیازمند توجه و برنامه ریزی تخصصی و البته دلسوزانه است.

در ادامه، نورعلی خزایی؛ رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان بیان کرد: در حال حاضر ۶۱۰ هیات مذهبی در استان کردستان داریم که از این تعداد، ۱۶ هیات متعلق به برادران اهل سنت، ۱۶ هیات متعلق به دانشجویان و ۴۴ هیات دیگر نیز دانش آموزی می باشند و دیگر هیات ها، جزو هیئات مذهبی محلات محسوب می شوند.

خزایی در پایان سخنان خود عنوان کرد: امسال ۴۰ حُکم فعالیت برای جوانان این استان صادر شده است تا در تبیین بیانیه گام دوم  انقلاب در بخش های مختلف تلاش کنند.  

در پایان این مراسم، حجت الاسلام احمد حاتمیان به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام مختار کرمی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، پیش از این حجت‌الاسلام حاتمیان، در سمت مدیرکل ادیان، فرق و مذاهب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی کشور فعالیت می کرد ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha