جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی گفت: پس از وقوع زلزله، جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مراکز حوزوی تشکیل شد و این مراکز آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اعلام کردند.

 حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله استان آذربایجان شرقی و تسلیت به خانواده جانباختگان این حادثه، گفت: پس از وقوع زلزله، جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مراکز حوزوی تشکیل شد و این مراکز آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اعلام کردند.

 مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی بیان کرد: روز گذشته دو نفر از کارکنان مرکز خدمات استان با همراهی نمایندگانی از شرکت بیمه آسیا، در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند و به بررسی وضعیت این مناطق پرداختند

وی ادامه داد: نمایندگان مرکز خدمات در این بازدیدها با ائمه جمعه شهرستان‌های زلزله‌زده دیدار کرده و مشکلات این مناطق را به مرکز استان منتقل کردند.

حجت الاسلام موسوی گفت: کارکنان مرکز خدمات با نماینده ولی‌فقیه در استان نیز دیدار کردند و در این جلسه مقرر شد پس از بررسی کامل منطقه و احصای موارد مورد نیاز، این موارد از طریق ستاد بحران اطلاع رسانی شود و گروه‌های جهادی کمک‌ها را جمع‌آوری کرده و به مناطق زلزله‌زده ارسال کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha