جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قربانی ، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام قربانی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، قرار است به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، منصوب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اواسط مردادماه ۹۸ بود که نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان را به‌عنوان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب کرد.

انتصابی که حجت‌الاسلام ابراهیمی پور، به دلیل اهمیت حضورش در آبادان، از حضور در این جایگاه امتناع ورزید و تا به امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بدون سرپرست به فعالیت خود ادامه داده است.

اما امروز یک منبع آگاه به خبرنگار «حوزه» گفت: حجت‌الاسلام قربانی قرار است به‌عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شود.

همچنین طبق گفته این منبع آگاه، مراسم تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی خوزستان، قرار است هفته آینده در اهواز برگزار شود.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، هم‌اکنون مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز و از فضلای حوزوی خوزستان است که با حفظ سمت قرار است در جایگاه ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مشغول به کار شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha