جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ حجت الاسلام جباری بر ضرورت حمایت از تولید به منظور رفع مشکلات اقتصادی جامعه تأکید کرد و گفت: مدیران باید همه توان خود را در جهت خدمت به مردم و همچنین تحقق مطالبات به حق این ملت به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید صابر جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در دیدار جمعی از مدیران این شهرستان، با تبریک میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و گرامیداشت هفته وحدت، همبستگی ملت ایران را الگویی برای ملت های مسلمان جهان معرفی کرد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با وحدت و همدلی خود توطئه چهل ساله دشمنان علیه انقلاب و نظام را خنثی کردند، افزود: این ملت توانستند گفتمان مقاومت را در دنیا نهادینه کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن قسم خورده این ملت، آمریکای جنایتکار است، بیان داشت: چهل سال است که این دشمن نخست ملت ایران، با تحریم، تهدید، ارعاب و فشارهای سیاسی تلاش کرده تا این ملت را از انقلاب جدا کند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که عشق و دلدادگی ملت ایران به انقلاب و نظام اسلامی هر روز بیشتر می شود، افزود: چهل سال تلاش و توطئه غرب به سرکردگی آمریکا، علیه ملت ایران نه تنها اثری بر این ملت نداشته بلکه ایران اسلامی را به یک قدرت جهانی تبدیل کرده است.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که دشمن از هر روزنه ای می کوشد تا زمینه جدایی ملت از حکومت را فراهم کند، بیان داشت: این ملت با بصیرت و انقلابی با هوشیاری توطئه های دشمنان را خنثی و زمینه تقویت انقلاب و نظام را فراهم کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از اهداف دشمن جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: علیرغم همه این تلاش های مذبوحانه، امروز گفتمان انقلاب به گفتمان غالب در جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب یک اصل مهم است، بیان داشت: باید مراقب باشیم چون امروز یکی از اهداف دشمن کم رنگ کردن این آرمان های اصیل است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که انقلاب مسیر خود را با سرعت ادامه می دهد و هیچ قدرتی نمی تواند در این مسیر اخلال ایجاد کند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی قدرتمند تر از هر زمان دیگری در عرصه های مختلف حضور دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حمایت از تولید به منظور رفع مشکلات اقتصادی در جامعه تأکید کرد و گفت: مدیران باید همه توان خود را در جهت خدمت به مردم و همچنین تحقق مطالبات به حق این ملت به کار گیرند.
   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha