جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد-امام جمعه اهواز

حوزه/ با پیگیری‌های حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، بخشی از معضل آب و فاضلاب کوی مدرس اهواز حل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در راستای مأموریت رهبرمعظم انقلاب به وی، مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم و کم‌برخوردار خوزستان، از ابتدای انتصاب، بازدید از این مناطق را در دستور کار خود قرار داد.

امام جمعه اهواز، شبانه‌روز در میان مردم مناطق محروم به ویژه محله‌های کم‌برخوردار اهواز از جمله کوی مدرس(خروسیه)، عین دو، ملاشیه، کوی مشعلی حضور یافت تا ضمن پایش مشکلات و نشستن پای دغدغه‌های مردم، معضلات آنها را منعکس و پیگیری لازم را انجام دهد.

در هر بازدید، از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و درخواستشان از حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، حل معضل آب و فاضلاب در اهواز و به ویژه در مناطقی همچون کوی مدرس و... بود تا بار دیگر آرامش به خانه‌های آنها بازگردد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، دغدغه‌های مردم را بارها از طریق تریبون نماز جمعه اعلام کرد و چندین نوبت نیز تذکرات لازم را به مسئولان داد تا در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

همچنین در حاشیه دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبرمعظم انقلاب، معضل آب و فاضلاب اهواز را با معظم له در میان می‌گذارد و بعداز ارائه توضیحات لازم، امام خامنه‌ای نیز به رئیس جمهور و ایشان هم به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور تأمین اعتبار لازم برای حل این معضل را می‌دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha