پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کتاب شهید آیت الله نمر

حوزه/ کمیته فرهنگی مؤسسه جهانی شهید نمر یکی از کتاب های آیت الله نمر باقر النمر را چاپ کرده که عنوان آن " وقتی شهید نمر از اصلاح رسالت گونه در سخنان امام حسین (ع) حرف می زند" است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کمیته فرهنگی مؤسسه جهانی شهید نمر یکی از کتاب های آیت الله نمر باقر النمر را چاپ کرده که عنوان آن " وقتی شهید نمر از اصلاح رسالت گونه در سخنان امام حسین (ع) حرف می زند" است.

شهید آیت الله نمر در این کتاب که 80 صفحه است، یکی از خطبه های امام حسین (ع) را شرح می دهد و این کتاب بیانگر ارتباط آیت الله نمر و حضرت سید الشهدا است.

شیخ شهید در این کتاب می گوید: "وظیفه ما و وظیفه هر مؤمن این است که خطبه ها، سخنان، احادیث رسول اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) را مطالعه و بررسی کند".

آیت الله نمر می افزاید: "سخنان این بزرگان نقشه راهی است برای ما تا در تمامی زمینه های زندگی به وظایف خود عمل کنیم و شاید از مهمترین آن مبارزه با ظلم و ظالمین است".

این روحانی مبارزه به ضرورت پیروزی ستمدیده گان، محرومین و مظلومین و تغییر اوضاع در جهت آنچه مصلحت امت و آینده آن است، اشاره می کند و می گوید:" تغییر اوضاع تنها با تغییر و تزکیه نفس ممکن می شود".

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha