جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وفاة السيد عبد الله السيد عبد الحسين شرف الدين

حوزه/ جامعة المصطفی العالمیه شاخه لبنان با صدور بیانیه ای درگذشت علامه سید شرف الدین را به محضر امام زمان (عج)، مراجع عظام و حوزه های علمیه تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جامعة المصطفی العالمیه شاخه لبنان با صدور بیانیه ای درگذشت علامه سید شرف الدین را به محضر امام زمان (عج)، مراجع عظام و حوزه های علمیه تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

امام صادق (ع) فرمودند:« إذا مات العالم ثُلم فی الإسلام ثَلمة لا یسدّها شیء إلی یوم القیامة"». (هر گاه عالمی فقیه بمیرد رخنه ای در اسلام ایجاد می شود که هیچ چیز نمی تواند آن را پر کند).

جامعه المصطفی العالمیه شاخه لبنان درگذشت حجت الاسلام و المسلمین علامه سید عبد الله شرف الدین الموسوی از علمای لبنان را به حضرت صاحب العصر و الزمان (عج)، ولی امر مسلمین امام خامنه ای، مراجع عظام و حوزه های علمیه تسلیت می گوید.

علامه شرف الدین از خانواده علم و علمای تشیع و فرزند آیت الله سید عبد الحسین شرف الدین است و با درگذشت وی، حوزه علمیه  یکی از پژوهشگران خود را از دست داد.

علامه شرف الدین عمر خود را در راه تألیف و پژوهش سپری کرده و کتابخانه های اسلامی از تألیفات و پژوهش های وی غنی شده است که از خداوند متعال می خواهیم آن ها را ذخیره آخرت قرار دهد.

جامعه المصطفی العالمیه در سال 2014 میلادی مراسم بزرگداشتی به پاسداشت زحمات وی برگزار کرد.

از درگاه خداوند متعال می خواهیم به علامه شرف الدین علّو درجات و به خانواده و نزدیکان وی صبر و اجر جزیل عطا کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha