پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مولودی خوانی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که هیچ کسی و هیچ چیزی نمی تواند بین رسول خدا (ص) و امتش فاصله ایجاد کند، ادامه داد: رسول اکرم (ص) را باید به عنوان بزرگترین و ماندگارترین آموزگار عالم بشریت دانست که از سوی خداوند برای هدایت بشر انتخاب شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، یکشنبه شب در مراسم مولودی خوانی که در مسجد جامع شهر سنندج به مناسبت آغاز هفته وحدت و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد، اظهار داشت: حضور شما مردم مومن و متدین استان کردستان در این مکان و این شب نشان از محبت بی حد و اندازه تان به رسول اکرم (ص) دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که هیچ کسی و هیچ چیزی نمی تواند بین رسول خدا (ص) و امتش فاصله ایجاد کند، ادامه داد: رسول اکرم (ص) را باید به عنوان بزرگترین و ماندگارترین آموزگار عالم بشریت دانست که از سوی خداوند برای هدایت بشر انتخاب شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مهمترین پیام های حضور امشب شما در این مراسم، وحدت و برادری است که در میان شده دیده می شود.

ماموستا رستمی عنوان کرد: هفته وحدت، موعد ولادت و هجرت رسول خدا(ص) و ولادت مرکز عرفان و خداشناسی امام جعفر صادق(ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha