سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید محمود علوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: حضرت امام خمینی (ره) با درایت و تدبیری دور اندیشانه، به تأسی از آیات نورانی کتاب وحی، و با اعلام ایام سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت، نبی مکرم اسلام، محمد مصطفی (ص) بنام «هفته ی وحدت»، انسجام و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان آورده و الگویی ماندگار و ارزشمند به یادگار گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، با صدور پیامی میلاد پیامبر اکرم(ص)   و هفته وحدت را تبریک گفت.

متن پیام وزیر اطلاعات به این شرح است:

بسمه تعالی

واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا

قرآن کریم به ما درس اتحاد را می آموزد تا در پرتو اعتصام به ریسمان الهی، از تفرقه بپرهیزیم و از نعمات آسمانی، همدلی و همصدایی بهره مند گردیم.

حضرت امام خمینی (ره) با درایت و تدبیری دور اندیشانه، به تأسی از آیات نورانی کتاب وحی، و با اعلام ایام سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت، نبی مکرم اسلام، محمد مصطفی (ص) بنام «هفته ی وحدت»، انسجام و همدلی را برای مسلمانان به ارمغان آورده و الگویی ماندگار و ارزشمند به یادگار گذاشتند تا ما مسلمانان در تمامی مسائل پیش رو در جهان اسلام، طریق وحدت را نصب العین خود قرار دهیم.

اینجانب فرا رسیدن ایام ولادت مسعود و فرخنده ی  حضرت محمد مصطفی (ص) رسول گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) را که نوید خوش همبستگی برای نیل به اهداف عالیه ی اسلامی است، به محضر با سعادت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علمای بزرگوار اهل تشیع و تسنن، هم وطنان عزیز و عموم مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر پهنه ی گیتی تبریک و تهنیت عرض نموده، پیروزی روز افزون سپاه اسلام را بر لشکریان کفر و الحاد از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.

ان شاءالله با وحدت و همدلی روز افزون مردم مسلمان کشورمان، شاهد پیشرفت بیش تر کشور در پرتو امنیت پایدار جامعه اسلامی و شاهد دنیایی آکنده از عطوفت، رأفت و مهربانی باشیم.

سید محمود علوی

وزیر اطلاعات

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
    3 0
    هفته وحدت که در سال 1360 اعلام و تا کنون بحمدلله ادامه دارد، از یادگاران ماندگار و ارزشمند فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی منتظری (رضوان الله تعالی علیه) است که امام راحل و عظیم الشأن (رحمةالله علیه) نیز بر آن صحه گذاشتند. ان شاءالله فقط به شعار اکتفا نشده و واقعاً بصورت عملی سبب همدلی و وحدت جهان اسلام در برابر جهان کفر و الحاد گردد.