پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هفته وحدت 2

حوزه/ خانم کسائیان استاد مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بندرترکمن، بصیرت و وحدت را عامل موفقیت و پیشرفت یک جامعه دانست و گفت: هفته وحدت، فرصتی برای همگرایی و همسویی بیشتر است که در سایه آن می توان علیه تفکر و اندیشه تفرقه افکنان قیام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) شهرستان بندرترکمن، به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت نشستی را با حضور طلاب این مدرسه برگزار کرد.

خانم سیده بانو کسائیان در این مراسم جشن بیان کرد: هفته وحدت فرصتی برای همگرایی و همسویی بیشتر بین مسلمانان است تا میثاق ها مستحکم و پیمان ها استوار تر گردد که وحدت، مایه انسجام ملت و بازدارنده جامعه اسلامی از گسستن و پراکندگی است.

وی با برشمردن آثار مثبت وحدت و اخوت اسلامی بین افراد، ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم تمامی پیروان ادیان توحیدی را بر اساس مشترکات به وحدت فرا می خواند، همانطور که در زمان پیامبر اکرم (ص) مردم مدینه به صورت یک امت واحد و متحد بودند.

مبلغ حوزه اتحاد و هماهنگی مسلمانان را در سایه قرآن، توحید و نبوت برشمرد و گفت: سیره حضرت امیر مومنان برترین الگو در برقراری عقد اخوت و وحدت اسلامی است که برای حفظ آن نه تنها از جان خود گذشتند بلکه نسبت به کمک رسانی به مخالفان خود نیز دریغ نمی کردند.

کسائیان ایران را زنگ خطری برای مستکبران دانست که دشمن در سایه وحدت مردم با یکدیگر هرگز به آرامش دست پیدا نخواهد کرد.

وی با بیان این که دشمنان از آغاز ظهور اسلام از امت واحد ضربه های سنگینی خوردند، اذعان کرد: دشمنان با کوچکترین غفلت مسلمانان، سوء استفاده خواهند کرد تا به اهداف پلیدشان برسند.

استاد حوزه، بصیرت و وحدت را عامل موفقیت و پیشرفت یک جامعه دانست و گفت: هفته وحدت، فرصتی برای همگرایی و همسویی بیشتر است که در  سایه آن می توان علیه تفکر و اندیشه تفرقه افکنان قیام کرد و با شعار «واعتصموا بحبل الله جمیعا» متحد شد و ریشه مخالفان اسلام را خشکاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha