پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ کمک رسانی روحانیون در مناطق زلزله زده میانه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: براساس تاکیدات آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده، طلاب استان تا ایجاد سقف های ایمن برای مردم، در کنار زلزله زدگان خواهند بود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، جلسه ستاد بحران حوزه علمیه آذربایجان شرقی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم و با حضور حجت الاسلام قوامی، نماینده ستاد مدیریت بحران حوادث غیرمترقبه مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، صبح امروز در مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این جلسه با بیان اینکه فعالیت های جهادی طلاب در طول چند روز گذشته بسیار ارزشمند و چشمگیر بوده است، گفت: پس از وقوع زلزله، طلاب استان خصوصا مدارس میانه، سراب و تبریز در قالب گروه های جهادی در مناطق آسیب دیده حضور یافتند و برای تسکین آلام مردم دست به کار شدند.

 رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: گروه های جهادی از همان لحظه ابتدایی حادثه در کنار مردم حاضر شدند و با نصب چادر، آواربرداری و توزیع لباس و اقلام گرمایشی و همچنین غذای گرم به یاری زلزله زدگان شتافتند

 وی با تسلیت مجدد به داغدیدگان حادثه زلزله، تصریح کرد: براساس تاکیدات آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده، طلاب استان تا ایجاد سقف های ایمن برای مردم، در کنار زلزله زدگان خواهند بود.

 حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تاکید کرد: طلاب و روحانیون استان در مناطق زلزله زده حضور مؤثر دارند و به یاری مردم زلزله زده شتافته اند و در صورت نیاز، اکیپ های بیشتری اعزام خواهد شد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: حضور طلاب در مناطق زلزله زده، یک حرکت کاملا جهادی است و نشان دهنده نقش مهم اجتماعی حوزه و روحانیت است و این نقش در همه عرصه ها خصوصا هنگام بروز حوادث غیرمترقبه در تمام مناطق کشور مشهود بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha