چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست علمای شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی

حوزه/ آیت الله سلیمانی در نشست مشترک علما ونخبگان شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی با تاکید بر این که نظام بدون هیچ تفاوتی به همه مردم ایران اسلامی خدمت ارائه می کند، گفت: خوشبختانه نقطه به نقطه از مناطق محروم کارگاه اقتصادی راه اندازی و مکان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه» از بیرجند،  آیت الله عباسعلی سلیمانی، در نشست مشترک علما و نخبگان شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی که امروز ظهر در سالن الغدیر بیرجند برگزار شد، به ضرورت اتحاد و انسجام در جامعه، گفت: غربی ها با انجام هزینه های زیاد به دنبال تفرقه اندازی در جوامع اسلامی است و کمر به نابودی و تجزیه جهان اسلام بسته اند.

وی ادامه داد: ما با عربستان دعوایی نداریم‌، اما سعودی ها کودک کشی و برادرکشی به راه انداخته اند و مجری برنامه های آمریکا هستند، ما با این امر مخالف هستیم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبار به دنبال سلطه بر مظلومین است، عنوان کرد: هر جا نظام سلطه بخواهد علیه ملت مظلومی سطله گری انجام دهد، جمهوری اسلامی در مقابل آن می ایستد و از مظلوم دفاع می کند.

وی با بیان این که دشمن زیرساخت های جوامع اسلامی را نشانه گرفته است، تصریح کرد: باید به فرموده مقام معظم رهبری، هوشمندانه و هوشیارانه متحد شویم و با همدلی به مقابله با دشمنان اسلام برخیزیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که نظام بدون هیچ تفاوتی به همه مردم ایران اسلامی خدمت ارائه می کند، بیان کرد: خوشبختانه نقطه به نقطه از مناطق محروم کارگاه اقتصادی و مکان سرمایه گذاری شده است. 

آیت الله سلیمانی در ادامه با اشاره به این که برخی تا مشکلی ایجاد می شود آن را به وحدت ربط می دهند، اظهار کرد: هیچ مکتبی مانند اسلام سرنوشت را به دست مردم نسپرده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، عدالت را از اصول راهبردی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ولی فقیه ما در رعایت مسائل دقیق هستند و فرمودند توهین به مقدسات اهل سنت را حرام اعلام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha