جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شاهچراغی در دیدار رئیس عقیدتی ناجا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: کار نیروی انتظامی خدمت است و ماموران پلیس در مسیر خدمتگزاری، شب و روز ندارند و جمعه و غیرجمعه نمی شناسند و مردم چون این خدمات را می بینند نیروهای ناجا را دوست دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، امروز در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) اظهارداشت: وحدت در استان سمنان در رفتار و اعمال مسئولان مشهود و محسوس است.

امام جمعه سمنان به ارتباط مناسب و مطلوب نیروهای انتظامی با علما و ائمه جمعه و جماعات اشاره کرد و گفت: اختلاف و برخورد بین نیروهای انتظامی و روحانیت در این استان معنا ندارد و در واقع خدمتگزاران مردم در این خطه، ید واحده ای هستند.

وی با تاکید بر حفظ و نگهداری این وحدت و همدلی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز نیروی انتظامی در دل مردم جاگرفته است.

آیت الله شاهچراغی افزود: کار نیروی انتظامی خدمت است و ماموران پلیس در مسیر خدمتگزاری، شب و روز ندارند و جمعه و غیرجمعه نمی شناسند و مردم چون این خدمات را می بینند نیروهای ناجا را دوست دارند.

امام جمعه سمنان با بیان این که مشکل و مسئله ای از نیروهای انتظامی استان سمنان سراغ ندارم و بحمدالله پلیس در سطح استان موفق عمل می کند، گفت: حضور و نقش روحانیان در این راستا بسیار موثر و حائز اهمیت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش به انتصاب سرهنگ عبدالله حسنی به عنوان فرمانده انتظامی استان سمنان اشاره و اظهار کرد: سرهنگ حسنی نیرویی متدین است که جز خوبی از وی ندیده ام.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha