پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: مسئولان نباید از برخوردهای رئیس قوه قضائیه با مفاسد ناراحت و عصبانی شوند، بلکه باید از آن حمایت کنند، چرا که بسیاری از مشکلات کشور ریشه در فساد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز  در مراسم تجلیل از نفرات برتر سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم و متولیان حسینیه‌های شهدای قزوین که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با تبریک هفته وحدت گفت: خانواده شهدا نقش مهم و اثرگذاری در وحدت آفرینی دارند و انسجام امروز کشور را مدیون وحدت در جامعه هستیم.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته یکی از مسئولان درباره مقابله با فساد، بیان کرد: مسئولان باید از چنین سخنانی پرهیز کنند، چرا که باعث دو قطبی شدن جامعه شده و بر خلاف منویات رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: مسئولان نباید از برخوردهای رئیس قوه قضائیه با مفاسد ناراحت و عصبانی شوند، بلکه باید از آن حمایت کنند، چرا که بسیاری از مشکلات کشور ریشه در فساد دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: همه مسئولان باید در هفته وحدت به دنبال انسجام و وحدت بیشتر جامعه باشند و از بیان حرف‌های تفرقه‌افکن پرهیز نمایند.

 وی در ادامه با تشریح آرمان‌های شهدا، اظهار کرد: عدالت‌خواهی، آرمان مشترک شهداست و همه ما در عدالت‌خواهی باید پیرو شهدا باشیم و در مقابل ظالمان بایستیم.

 امام جمعه قزوین، ولایت‌مداری را یکی دیگر از آرمان‌های شهدا برشمرد و عنوان کرد: شهدای دفاع مقدس نام امام خمینی(ره) را در وصیت نامه‌های خود می‌آورند و امروز شهدای مدافع حرم نام رهبری را و این یادآوری نشان دهنده ولایت‌مداری شهدای والامقام و درسی برای امروز ماست.  

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: نشر معارف قرآنی آرمان دیگر شهدا بود، چرا که خدا قرآن را برای زندگی آفریده است و باید تلاش کنیم تا جامعه درک عمیق‌تری از مفاهیم قرآنی پیدا کند و خانواده شهدا نقش مهمی در تحقق این رسالت دارند.

 وی، امر به معروف و نهی از منکر را رسالت بسیار مهم شهدا معرفی کرد و یادآور شد: شهدا به تأسی از اباعبدالله الحسین(ع) در پی امر به معروف و نهی از منکر بودند، اما خیلی متأسفیم که امروز برخی با خیانت به بیت‌المال به دنبال مطامع دنیوی خود هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha