پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقات قرآن کریم در سنندج

حوزه/ دوره تخصصی تربیت‌معلم روان‌خوانی قرآن کریم، با همکاری معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امیر صیاحی، مسئول امور قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تخصصی تربیت‌معلم روان‌خوانی قرآن کریم، اظهار داشت: این دوره از سوی مؤسسه قرآنی نسیم رضوان و با همکاری معاونت تهذیب حوزه علمیه و همچنین اداره امور قرآن و عترت تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره تخصصی، ویژه برادران است، گفت: سن بالای ۱۸ سال، داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و توانایی تلاوت در حد تجوید مقدمات، از شرایط عمومی شرکت در این دوره تخصصی می‌باشد.

حجت‌الاسلام صیاحی، در ادامه خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری دوره تخصصی تربیت‌معلم روان‌خوانی قرآن کریم، دوره کوتاه‌مدت تجوید برای شرکت‌کنندگان اجرا می‌شود تا با آمادگی کامل در این دوره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه برای طلاب تخفیف ۵۰ درصدی لحاظ شده است، افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۶۹۰۶۵۶۹۶، ۰۹۱۶۷۸۵۴۲۲۳ و ۰۶۱۳۵۵۲۹۰۸۹ تماس حاصل نمایند یا به نشانی اهواز، کوی جمهوری اسلامی، خیابان شهید ابراهیمی شرقی، فرعی اول پلاک ۵، مؤسسه قرآنی نسیم رضوان، مراجعه کنند.

 حجت‌الاسلام صیاحی، در پایان اظهار داشت: در انتهای این دوره، مدرک رسمی تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن کریم، به شرکت‌کنندگان داده می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha