پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت السالام عباسی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: پیشرفت، تعالی و حیات انقلاب اسلامی مرهون بصیرت و ولایت پذیری مردم است و به کوری چشم دشمنان، جریان روشنی بخش انقلاب با اتحاد و یکدلی مردم استمرار خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، عصر امروز در جلسه بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین، گفت: کسی که بصیرت لازم را به عنوان یک انسان عاقل و اندیشمند داشته باشد، هیچ گاه حاضر نیست بی عدالتی کند، زیرا برخلاف فطرتش است.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین بیان کرد: پیشرفت، تعالی و حیات انقلاب اسلامی مرهون بصیرت و ولایت پذیری مردم است و به کوری چشم دشمنان، جریان روشنی بخش انقلاب با اتحاد و یکدلی مردم استمرار خواهد یافت.

حجت الاسلام عباسی بیان کرد: امروز نباید به دشمن اعتماد کرد و به  او خوش بینی ساده لوحانه داشت، بلکه باید برای مقابله آماده بود.

 استاد حوزه علمیه قزوین گفت: بصیرت لازمه به کمال رسیدن است، چرا که  انسان بی بصیرت سرنوشت خود را خراب می کند و انسان با بصیرت پایان کار را به خوبی می بیند.

وی ادامه داد: از ویژگی های ظهور این است که بتوانیم از امتحان های سخت و دشوار سربلند بیرون بیاییم و کسانی برنده این امتحانات هستند که از راه خدا خارج نشوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha