چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مقتدی صدر

حوزه/ سید مقتدی صدر با بیان اینکه اگر انتخابات زود هنگام زیر نظر آمریکا باشد، هرگز ساکت نخواهد ماند، گفت: اگر یک بار دیگر آمریکا دخالت کند، با تظاهرات میلیونی به میدان می آییم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق با بیان اینکه اگر انتخابات زود هنگام زیر نظر آمریکا باشد، هرگز ساکت نخواهد ماند، گفت: اگر یک بار دیگر آمریکا دخالت کند، با تظاهرات میلیونی به میدان می آییم.

وی افزود: عراق به کشور های استکبارگر و یاری دیگران نیازی ندارد.

مقتدی صدر با اشاره به اینکه بار دیگر ثابت شد آمریکای اشغالگر در امور دیگران دخالت می کند، گفت: عراق متعلق به ملت است و آنان برای سرنوشت آن تصمیم می گیرند.

رهبر جریان صدر تصریح کرد: دخالت در امور عراق کافی است، اینجا کسانی هستند که از عراق حمایت کنند و نیازی به دخالت شما و غیر شما نیست.

صدر تاکید کرد: ما خواستار انتخابات زود هنگام شدیم، امّا اگر با اشراف آمریکا باشد هرگز ساکت نخواهیم ماند و اجازه نخواهیم داد آمریکا موج سواری کند و عراق را به سوریه و میدان درگیری تبدیل کند.

وی اشاره کرد: اگر آمریکا بار دیگر دخالت کند، با یک تظاهرات خشمگین میلیونی به حضور آن در عراق پایان خواهیم داد و کشور ما به کشور های استکبار و کمک دیگران نیازی ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    0 0
    آقای صدر شما اگر حرف آیت اله سیستانی را گوش کنید موفق میشوید خودسری وجوانی زیاد میکنی ما بعنوان دوتا شیعه هنوز از کارهای ضدونقیض شما سردرنیاوردیم