پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 871435
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
جلسه با كادر مدرسه علميه اردكان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد از بازدید و ارزیابی دوره ای مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، در ادامه بررسی ارزیابی مدارس علمیه استان یزد؛ در جلسه‌ای با حضور مدیر و کادر اجرایی مدرسه علمیه حجت‌ابن‌الحسن(عج) میبد، مسائل آموزشی، تهذیبی و پژوهشی این مدرسه بررسی و پیرامون حل مشکلات موجود بحث و تبادل‌نظر شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در  این جلسه اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از مدت‌ها قبل داشته‌ایم برای ارتقای سطح کیفی و اطلاع از نحوه مدیریت و کم و کاست‌های احتمالی مدارس، بازدیدهای دوره‌ای توسط مدیریت استان صورت پذیرفت که هر هفته معاونین حوزه استان در چند گروه، از مدارس بازدید و  مدارس را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی افزود: در این بازدیدها ضمن گفتگو با مدیر، اساتید و کادر مدارس، دیداری نیز با طلاب در نظر گرفته شده است و طلاب می‌توانند دغدغه‌ها و مشکلات خود را به اطلاع مجموعه مدیریت حوزه استان برسانند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: پس از انجام ارزیابی‌ها و جمع‌بندی آنها، از کادر اداری و اجرایی مدارسِ مورد بازدید، دعوت می‌شود تا در جلسه‌ای با حضور معاونین مدیریت حوزه استان، موارد ارزیابی شده را مرور و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس افزود: بر همین اساس، طی جلسات جداگانه‌ای میزبان مدیر و کادر مدارس علمیه امام صادق(ع) اردکان و حجت‌ بن‌الحسن(عج) میبد بودیم که نتایج خوبی نیز در پی داشته است.

وی ادامه داد: در دومین جلسه با حضور کادر مدرسه علمیه حجت‌ بن‌الحسن(عج) شهرستان میبد، ابتدا صحبت‌های مدیر و کادر مدرسه شنیده شد و سپس معاونین مدیریت حوزه استان، در رابطه با ارزیابی‌های صورت گرفته توضیحاتی دادند.

 مدیر حوزه علمیه استان یزد در ادامه اظهار کرد: این جلسات بسیار کارگشا بوده و مصوبات خوبی در زمینه رفع مشکلات موجود در مدارس در پی دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس در پایان یادآور شد: روند ارزیابی از مدارس علمیه استان یزد و دعوت از مدیر و معاونین آن جهت حضور در جلسه بررسی ارزیابی، برای کل مدارس علمیه استان تعریف شده است و تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد داشت.  

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha