جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباس خرمیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام خرمیان گفت: سوء مدیریت در انقلاب ناشی از ضعف مسئولان است نه مشکل از اسلام.

حجت‌الاسلام عباس خرمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: هر مشکلی وجود دارد از مسلمانی و شیوه اسلام داری ماست و اسلام فی نفسه هیچ مشکلی ندارد.

این کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه عمل ما باید بگونه ای باشد که مردم در عمل ما پیامبر اکرم(ص) و امام علی (ع) را ببینند، تصریح کرد: ما برای آموزه های اسلام‌مان باید به آموزه های پیامبراکرم(ص) رجوع کنیم نه کسانی که در دنیا مشغول فسق و فجور هستند اما خود را نماد دین می دانند.

وی با بیان اینکه دنیا راهی برای رسیدن آخرت است، افزود: ما در دین اسلام مخالف زندگی خوب و راحت انسان‌ها نیستیم اما میگوییم آنقدری دل نبندید که شما را از زندگی ابدی آخرت جدا کند.

حجت الاسلام خرمیان با بیان اینکه ضعف و سستی مسئولان در انقلاب ناشی از سو مدیریت است نه مشکل دین اسلام، خاطرنشان کرد: باید روش و منش ما سیره پیامبراکرم(ص) باشد و وقتی اینگونه شد بدون آفت می شود کشور و نظام را مدیریت کرد.

معاون حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه با روش و سیره و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می توان کشور را آباد کرد و به موفقیت و پیشرفت رساند،گفت: فکر میکنیم که حکومت اسلامی مانند جورچین ساخته شده است اما در صورتی که باید تمام قطعات حکومت اسلامی را ما به وجود بیاوریم و سر جایش بچینیم؛ باید در حکومت اسلامی به افرادی رجوع کنیم یا از آنان بخواهیم که نظیر رهبر انقلاب، دغدغه و علم و عقل دینی و پیامبرگونه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha