جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: امروز دشمن اصلی نظام وانقلاب اسلامی ما آمریکاست و به تعبیر امام خمینی (ره) شیطان بزرگ و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی طاغوت اکبر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: امروزه دشمنان ارزش های اسلامی را هدف قرار گرفته اند تا با از بین بردن آنها بتوانند اعتقادات دینی و مذهبی مردم را سست و نابود نمایند.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی به خوبی اطلاع دارند که با وجود رهبری مقتدرانه نمی توانند وارد جنگ نظامی با ایران اسلامی شوند و اگر هم خطایی از جانب آنها سربزند با پاسخ پشیمان کننده این کشور و این ملت همیشه بصیر و آگاه  مواجه خواهد شد، تصریح کرد: دشمنان به صورت جدی مخالف ارزش های دینی ما هستند و تمام تلاش خود را برای دور کردن جوامع اسلامی از ارزش ها و گرایش آنها به سمت ضد ارزش ها بکار گرفته اند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان با بیان اینکه امروز صحنه جنگ دشمنان عوض شده و به جای جنگ نظامی از طریق هجمه های فرهنگی جوامع اسلامی را مورد هدف قرار داده اند، افزود: امروز دشمن اصلی نظام و انقلاب اسلامی ما آمریکاست و به تعبیر امام خمینی (ره) شیطان بزرگ و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی طاغوت اکبر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha