پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمن با همه توان خود به میدان آمده است ولی توان ما بسیار بیشتر از دشمن است.

به گزاش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت:حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب را به خوبی هدایت کرد و در واقع با راهبردهای آن بزرگوار ملت ایران راه اصلی رسیدن به کمال و سعادت و زندگی عزتمندانه را پیدا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، با بیان اینکه امروز دشمن به این باور رسیده است که هر چقدر ملت و نظام اسلامی ایران را تهدید و تحریم نماید این ملت قوی تر از گذشته خواهد شد، تصریح کرد: برای بارور شدن این انقلاب اسلامی خون های پاک و مطهری بر روی زمین ریخته شده که باید بتوانیم با تبعیت از فرمایشات رهبری این مسیر نورانی را با موفقیت طی نماییم.

وی با بیان اینکه دشمنان هر توطئه ای که در این سالها بر علیه ملت ایران و ارزش های انقلاب اسلامی طراحی و اجرایی نموده همه آنها با حضور با بصیرت ملت ایران و رهبری نقش برآب شده است، افزود: دشمن با همه توان خود به میدان آمده است ولی توان ما بسیار بیشتر از دشمن است.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه امروز دشمنان و استکبار جهانی سعی کرده که به اهداف شوم خود برسد و نباید از کنار مسئله نفوذ به سادگی گذشت، خاطرنشان کرد: امروز رهبری فرزانه انقلاب اسلامی قبل از انجام هر توطئه ای هشدار داده اند و بسیاری از توطئه ها را در نطفه خفه کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: گفتمان سازی این بیانیه در عرصه های مختلف اجتماع برکات فراوانی در زمینه داخلی و هم در زمینه های روابط بین الملل خواهد داشت و فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با گام دوم و بعد از پشت سرگذاشتن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در واقع نقشه راهی برای همه اقشار جامعه است و در راستای اجرای آن باید با تمام قوا و توان عمل کرد و جامه عمل به بیانات مقام معظم رهبری پوشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha