جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عیادت خادمان موکب حرم حضرت معصومه(س) از بیماران بیمارستان کربلا

حوزه/ رئیس اداره خدمات زائر آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ُس) گفت: مواکب در سالروز ورود حضرت به قم، در سه وعده صبحانه، نهار و شام از زائران پذیرایی خواهند کرد و با توجه به اینکه سال گذشته حدود 35 موکب ثبت‌نام کرده بودند پیش بینی می‌شود امسال این آمار روند افزایشی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» علی افتخاری طی گفت‌وگویی از پذیرش و ثبت نام ایستگاه‌های صلواتی و مواکب به مناسبت سالروز ورود پر خیر و برکت بانوی کرامت به شهر مقدس قم تا ایام رحلت شهادت گونه حضرت خبرداد.

وی با بیان این که 23 ربیع الاول سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم است اضافه کرد: پذیرش و ثبت‌نام نهایی از این مواکب بعد از بررسی فیلترهای امنیتی و بهداشتی و همچنین هماهنگی‌های لازمه به صورت مکاتبه با مسئولان مربوطه در شهرداری قم انجام خواهد شد.

رئیس اداره خدمات زائر حرم مطهر بانوی کرامت تاکید کرد: محل استقرار این مواکب و ایستگاه‌های صلواتی بعد از ثبت‌نام نهایی  و تایید عوامل مربوطه، در داخل حرم مطهر و همچنین محیط پیرامون حرم بانوی کرامت خواهد بود.

رئیس اداره خدمات زائر حرم بانوی کرامت یادآور شد: این مواکب در سه وعده صبحانه، نهار و شام از زائرین پذیرایی خواهند کرد و با توجه به اینکه سال گذشته حدود ۳۵ موکب ثبت‌نام کرده بودند پیش بینی می‌شود امسال این آمار روند افزایشی داشته باشد.

افتخاری افزود: مسئولان و نیروهای این مواکب از دو ملیت ایرانی و عراقی هستند و بنابر هماهنگی‌های صورت گرفته ۱۰ موکب در داخل صحن‌های حرم مطهر و مابقی نیز در محیط پیرامون حرم بانوی کرامت مستقر خواهند شد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha